Bildregn från veckan som gått

Helgen tar vi i ett annat inlägg. 


Malin drog med mig och Sara upp till Premium Outlet på utflykt!


Där hittade jag gladiatorsandaler, en ring och ett medel som ska göra
alla min illaluktande skor fräscha och fina igen!


Jag och Malin fixade snappsvisor för midsommar


Martha var nöjd med alla autografer som Erik hade fixat!


Jag och Emma drog upp till Golden gardens på kvällen för att 
kolla in solnedgången och käka glass!
















Torsdag och det var hemmamatch mot New York, tyvärr utan Thierry Henry.
Men matchen vann vi med 4-2 och Erik gjorde sitt första mål!! :D


Emma, Malin & jag


Oliver hängde med oss på match och han sprang runt som en galning 
uppe på VIP-hyllan för att få så många autografer som möjligt. Jag 
lyckades också knäppa en bild på honom och hans stora favorit, 
lagets målvakt Kasey Keller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0