Stress

Usch, idag har varit en konstig dag! Den har varit så himla skönt för jag har i stort sett inte behövt jobba nånting och kunnat bara ta det lugnt. Men samtidigt har jag varit så uppe i varv och också haft en klump i magen hela dagen och inte kunnat fokusera på nåt. Jag tror det beror på allt som händer i mitt liv just nu. Det är många stora omställningar på gång och samtidigt så mycket småfix som måste bli klart. Så nu ikväll gick jag till gymmet och sprang av mig lite av stressen på löpbandet, jag tog en timmes bubbelbad men tända ljus och drack te. Så imorn hoppas jag att det ska kännas lite bättre igen. 

Under hela mitt år här i USA så har jag knappt haft någon hemlängtan alls. Och det har varit jätteskönt för det har gjort allt så mycket lättare här borta och jag har verkligen kunnat njuta av mitt liv här. Och kära familj och vänner där hemma, jag säger inte att jag inte har saknat och längtat efter er för det har jag!! 

Men ända sen jag fått mitt hemresedatum nu så känner jag bara att jag vill hem NU! Och det är inte att jag är trött på livet i Seattle. Jag är väldigt trött på att vara au pair och helt klar med det men jag älskar Seattle och USA nåt enormt och kommer sakna det jättemycket när jag kommer hem! Men samtidigt så är jag superexalterad och jättelycklig över att få komma hem! För nu kan jag inte tänka att jag kommer hem en dag men det är ett tag kvar. Jag kan inte säga när folk frågar att jag har 6, 4 eller 2 månader kvar eller att vi ses i sommar. För nu är det sommar och nu är jag hemma om tre veckor! 

JAG KAN KNAPPT VÄNTA! Men innan jag kommer hem igen så ska jag verkligen försöka njuta av min sista tid i staterna för den här gången, för jag kommer tillbaka! Men nu, nu är jag redo för Sverige igen! Vi ses om tre veckor!!


Några av de som jag saknar allra, allra mest!



Kommentarer
Postat av: Martini

men åååh nostalagi!! <3

Saknar dig sjukt mkt!

2011-07-27 @ 02:07:52
URL: http://americanaupairlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0