Oh herre!

Kom precis hem efter en skön fredagkväll med Emma. Vi drog upp till Target (oj vad jag kommer sakna den affären!) för att inhandla lite biosnacks. Sjääääälvklart springer vi på skorean och jag fyndar ett par mörkbruna kilklackar för 6 dollar! Man kan faktiskt inte låta bli då! Men efter Target blev det då bio och vi såg Crazy Stupid Love. En riktigt härlig rom-com (romantic comedy, mitt nya smeknamn för det) så den kan jag verkligen rekommendera. Och jag tror att alla kvinnor i biosalongen var lika uppspelta över att få lägga ögonen på Ryan Gosling som har en av huvudrollerna. Sedan han var med i Dagboken så var jag fast. Han är min drömman!! Eller jaa, efter David Beckham då! 

Annars då. Joo, äntligen har solen börjat skina på oss här i Seattle och det har kommit över 20 grader i två dagar!! Imorn förväntas riktigt göttigt väder med och då ska jag och Emma göra stan. En sista gång innan vi drar alltså, vårt kära Seattle! 

Men nu väntar några omgångar av Harpan innan jag ska få min skönhetssömn! 

Puss på er!



Jag behöver väl inte säga mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0