Man U

Igår så jobbade som jag gjort innan i veckan. Upp vid 7, ge barnen frukost och iväg till simträningen som börjar vid halv 8. Sedan skjutsa iväg dem till sina camp, Martha är på camp mellan 9-13 och Oliver mellan 8.30-16.00. Mina ungar har olika camp varje vecka, allt från sportcamp till robot-camp haha. Men jag klagar inte för det gör att jag får några timmar av varje dag. 

Men på kvällen var det äntligen dags! Seattle Sounders skulle möta Manchester United! Så direkt när jag hade slutat gick jag ner till arenan och mötte upp Malin och Eriks föräldrar. Det var magisk stämning med 67 052 personer på läktaren, rekord!! Det var så jäkla häftigt! Första halvlek var riktigt jämn och bra och det stod "bara" 1-0 till United i halvlek. Men i andra bytte Seattle spelare hej vilt för att låta alla spela mot Man U! God tanke men det rörde upp Seattles spel och Man U kunde leka med dem! Matchen slutade till sist 7-0 till Man U och Rooney gjorde hattrick! Vilken kille alltså! 








67 052!!






Jag och Malin :)


Tremålsskytten!


Suddig bild på Rio Ferdinand & Rooney


Erik bytte självklart tröja med legenden Ryan Giggs och jag och Malin fick 
känna på den svettiga tröjan! Coolt! 


Det är här han charmar honom!


Där i massan står Sir Alex och signar. De bodde på ett hotell som låg
precis vid Erik och Malins lägenhet så jag passade på att svänga förbi
innan jag åkte hem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0