Glacier National Park, MT

I söndags kom jag hem efter en dryg veckas semester med min värdfamilj i Montana. Min värdpappa är därifrån och de har en stuga inne i nationalparken vid lake McDonald. Hur vackert som helst! Under veckan hann vi med att träffa släkt, njuta av semester i solen, hika upp för ett berg, vara på nöjesfält och vattenland, åka mycket bil, grilla Smores och bara njuta. Och självklart till min stora lycka så spelade vi fotboll varje kväll! 


On our way






Sjukt att i östra Washington är det nästan öken och hos oss i väster
regnar det mest hela tiden!




Silverwood


Framme vid stugan! 
Sa jag att det är vackert?








På väg på vår hike upp till Granite Park Chalet


Martha :)












Sista 2km upp var snötäckta!


UPPE!












Här bodde vi en natt


Hela truppen samlad!


Min värdfamilj!






En solnedgång vid stugan














Uppe bland träden på berget såg vi en björn!


Vackert!






Fin solnedgång på väg hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0