En helg i juli


Det var fredag, jag var ledig, så jag hände med Malin hela dan och solade,
spanade in nya Pro shopen för Sounders, gick i målaraffär och kollade
film med Emma!


Lördagen och solen strålade! Började med shopping och sushi på stan
med Emma, för att sedan åka ut till Kenmore på hej då picknick för Johanna!
På kvällen hängde jag med Steffi och Andrea hos Steffi innan vi drog på Johannas
hejdå-fest. Grymt kul och vi var hemma vid i säng vid fyra efter mycket 
sång och dans!




Sedan blev det 4th of July och jag åkte med Emma och hennes värdfamilj
ner till släkt i Tacoma och firade med fint väder, margaritas, vattenskidor,
hot tub och fyverkerier!




Så här långt kom jag på mina vattenskidor..






Emma var lite bättre!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0