Sportig sista vecka!

Inte jättemycket från egen del dock men jag har minsann kollat på sport och hejjat! I tisdags var jag, min värdmamma och mina värdbarn på basket! Det var vårt lag lag Seattle Storms som spelade och de är ett av de bästa lagen i damernas NBA. Förra året vann dom hela skiten! Så det var verkligen jättekul att få se dem spela, då jag inte har kollat på basket live än under mitt år. De vann matchen med mer än 10 poäng! 








Tjejerna här är ju inte korta direkt! Många av dem är runt 1.90!
Till och med så att jag kände mig kort!


Lauren Jackson, deras stjärna, var skadad och satt bredvid. Hon är
nästan två meter!!



Dagen efter var det dags att för sista gången gå och supporta Erik och Seattle Sounders! De mötte ett lag från Panama i Centralamerika i kvar till Champions leauge. De förlorade matchen på bortaplan med 1-0 så de behövde vinna med två mål för att gå vidare. Efter övertid så vann de tillslut med 2-0 :) 















Jag kommer verkligen sakna att gå på fotbollen här i Seattle! 
Det är så grymt kul och sån härlig stämning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0