Söndag

I söndags var det en lugn och skön dag! Det blev upp tidigt (6.30) för att åka till sjukhuset med min värdpappa och Oliver. Min värdpappa var tvungen att kolla till sina patienter så jag och Oliver käkade frukost i cafeterian under tiden. Sedan bar det av ut till Snoqualmie Pass där vi mötte upp resten av familjen och några kompisar för att hika. Det var riktigt skönt och vi gick ungefär en mil. 

På hemvägen därifrån stannade vi till på en outlet så jag kunde köpa med mig ett par till Adidas löparskor eftersom det är så bra pris på dem här. Blev även ett par rosa och gula shorts för 5 dollar. Och de är snyggare än vad de låter! 

På kvällen blev det god middag hos våra grannar :)






Vi säger alla girlpower och därför är vi så otroligt snygga på denna bild!




31 juli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0