Mellanlandat

Imorse vid sex så lämnade jag mitt kära Seattle! Min värdpappa körde ut mig och allt gick jättebra. Väskorna vägde precis det det fick, så det kallar jag bra packning! Himla trött dock efter att bara ha sovit en och en halv timme. Men så går det när man är på Emmas hejdå-kalas kvällen innan haha! 

Men nu har jag landat i Chicago och är hemma hos Anne-Sofie :) Jättekul att ses igen och vi har nu käkat lunch och ska nu dra ner downtown! Det enda sura hittills var att taxin hit blev riktigt dyr då de inte hade något fast pris ut till stället där hon bor utan fick köra på taxameter. Sedan hitta han ju inte här heller så att han fick stanna och fråga efter vägen! Sånt gör mig irriterad och så gick det på 93 dollar!! Sura pengar men men, det är inget man kan göra åt nu! 

Nu ska jag njuta av sällskapet och Chicago! Imorn drar vi till Six flags med Emma som vi också var på au pair skolan med, så det ska bli jättekul att ses! 


Anne-Sofie och jag i NY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0